
HUSUSİ DAMGALI PASAPORT İÇİN GEREKLİ EVRAK VE İŞLEMLER
A- ÇALIŞANLAR
1. Hususi Damgalı Pasaport Talep Formu' nun düzenlendiği tarihten itibaren 60 (altmış) gün geçerliliği
vardır.
2. Başvuru formu bilgisayar ortamında hak sahibi tarafından bilgileri doğru bir şekilde doldurarak önlü
arkalı 2 nüsha çıktı alınacaktır.
3. T.C. kimlik kartı, nüfus cüzdanı veya geçici kimlik belgesi getirilecektir.
4. Pasaport hak sahibi ile alacak kişilerin kimlik fotokopileri ve 6 (altı) ay içerisinde çekilmiş olan 1 (bir)
adet biyometrik fotoğraf getirilecektir.
5. 18-25 yaş arası kız ve erkek olan öğrenciler Hususi Damgalı Pasaport alabilir.
6. 18 yaşından büyük (kız-erkek) öğrenci için öğrenci belgesi (Açık Öğretim Lisesi, Açık Öğretim
Fakültesi dâhil öğrenim gördükleri okuldan öğrenci olduğunu belgelemek şartı ile) getirilecektir.
7. Bu belgelerle birlikte bağlı bulundukları İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüze müracaat edilecektir.
8. Başvuru formu Müdürlüğümüz tarafından kontrol edilip 1 tanesinin arkası sadece görevli tarafından
isim - soy isim ile paraflanacak ve onaylı Hizmet Cetveli eklenecektir.
9. Yukarıda belirtilen belgeler tamamlandıktan sonra, evrakları Antalya İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Pasaport Birimine hak sahibi bizzat götürecektir.
10. Engelli ergin çocuklar için "Sağlık Kurulu Raporu" getirilecektir.
11. Yabancı eş Hususi Damgalı Pasaport alamaz.
12. Evlenmiş ya da boşanmış kişilerin kuruma ibraz ettikleri kimlik ile diğer belgelerinde isim -soy isim
uyuşmazlığı olması halinde başvurular onaylanmayacaktır. Nüfus Müdürlüğünden güncellemeleri
yaptırarak güncel belgeler ile birime yeniden müracaat edecektir.
13. Boşanmış kişiler, çocuklar için Hususi Damgalı Pasaport Talebi Başvurusu durumunda çocukların
velayet belgesini getirecektir.
14. Pasaport alacak hak sahibinde velayetin olmaması halinde Müdürlüğümüz (Özlük Birimi) ile
iletişime geçilecektir.
15. Başvurular bizzat yapılacaktır.
Emekli Öğretmenlerin ve diğer personellerin pasaport başvuru işlemleri Antalya İl Milli Eğitim Müdürlüğünden
yapılmaktadır.